Sivut

tiistai 8. marraskuuta 2011

You have FAILED


Minulla oli huono tunne tästä päivästä jo heätessäni aamulla aivan liian myöhään, en kuitenkaan voinut arvata että viimeisenä ajatuksena ennen nukkumaan menoa mielessäni pyörii mummolan suihkun lattiakaivo. Onko se varmasti puhdas? Eihän jälkiä jäänyt?? Entä seinät ja lattia, puhdistinhan ne kunnolla?
Tänään siis söin ja kunnolla söinkin. Ja mitä mahtaa tapahtua kun syö ja iskee ähky jota ei pysty kertakaikkiaan sietämään? Silloin tapahtuu lattiakaivo. Ai miksi juuri lattiakaivo? Miksei vaikkapa yleisin käytetty vessanpönttö? Tässäpä pari syytä: A) Kun suihku on päällä kukaan ei kuule epäilyttäviä ääniä. B) Haju hälvenee melkeinpä välittömästi. C) Siivoaminen on helpompaa koska lattia on märkä. D) Oksentelun merkit kuten punaiset ja vuotavat silmät eivät herätä epäilyksiä.
Vaikka pahimmat oksentelukauteni ovat takana päin niin teen sitä noin kerran viikossa. (Eli aina kun itsehillintä pettää kunnolla.) Vihaan sitä koska ikinä en saa kaikkea ulos, se vain on mahdotonta minulle. Ahmiminen ja sen jälkeinen oksentaminen tarkoittaa minulle epäonnistumista ja raiteille takaisin pääsy on hankalaa. En enää ikinä halua takaisin siihen oravanpyörään jossa olin vuoden päivät. Joka päivä päätin lopettaa, ahmin, oksensin ja itkin. Siihen aikaan olin päivittäinen epäonnistuja.
Oloni on tällä hetkellä fyysisesti valtava, henkisesti kamala. Huomenna paastoan (vesi,kahvi,tee,pepsi max yms.) ja liikun ainakin 3h.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti