Sivut

sunnuntai 11. maaliskuuta 2012

Paluu pimeään


Minä olen huono, minä en kelpaa enkä minä osaa olla ihminen. Miksi edes tunnen näin? Olen saanut uusia hienoja ystäviä, joita kaikkia ihailen jollakin tavalla. Olen sosiaalisempi, iloisempi ja ymmärtäväisempi kuin ennen. Miksi silti haluaisin satuttaa itseäni ja itkeä suolaisia kyyneleitä verta vuotaviin syviin viiltoihin? Jokin on vialla, mutta en tiedä mikä. Sattuu, mutta en tiedä minne.
Istuin tänään olohuoneessa televisioita katsellen ja subilta sattui tulemaan Dieetit vaihtoon! -ohjelma jota jäin seuraamaan. Kun langan laiha tyttö astui kuvaan, ajattelin kuinka ihanaa olisi olla hänen kropassaan, samassa takaani keittiöstä kuului äidin epämiellyttävällä äänensävyllä korostettu huudahdus "voi herranjumala". Mitä jos olenkin aikuisten oikeasti mieleltäni sairas.
Kaiken lisäksi, darrapäivä....kaikkihan tietävät mitä se tarkoittaa syömisen kohdalla.


She isn't real
I can't make her real

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti