Sivut

torstai 23. helmikuuta 2012

400


Miksi 400 kcal kuulostaa suurelta luvulta? Eihän se ole paljon mitään, mutta toisaalta sehän on melkein puolet tuhannesta ja kun tuhanteen lisää tuon samaisen luvun, on kasassa jo melkein normaalin nuoren päivittäinen energiamäärä. 400 pyöri ympyrää päässäni, kunnes se jokin työnsi minua kohti vessaa, polvisti minut pöntön eteen ja laittoi minut yökkäämään. Siitä reissusta en pahemmin hyötynyt, sillä ulos ei tullut oikeastaan mitään.
Olen silti kai tyytyväinen, vaikka aijoinkin syödä vain 200 kcal.
Ensimmäinen päivä melkein kolmeen kuukauteen kun olen syönyt alle kulutukseni. Yritän olla ylpeä, mutta tahattomasti ajattelen että minun olisi pitänyt paastota.
Lenkkeilyhalut kateissa, orjamaisesti kuitenkin pakotin itseni iltapäivällä ulos pienelle lenkille. Illalla vielä lihaskuntoa ja venyttelyä niin olen suht. tyytyväinen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti